Ni gör min dag!

Hej!
Idag vaknade jag vid tjugo i nio, VIsst är jag duktig? :) måste ju lära mig tills skolan börjag då måste jag ju upp 6-6.30 eller nå. Inge kul för då är jag död på kvällen sedan, Haha. tur att det är långt kvar, känns det som i alla fall! ;)
 
Nu efter jag hade ätit frukost så loggade jag in på bloggen och då såg jag att jag hade 11 Kommentarer! WIII ni är bäst! :)
 
Idag så vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, eller jo jag kanske ska till nya huset och titta. Och spela in lite videos för framtiden! I kväll så ska jag nog ta och göra det jag gjorde igår, titta på Wiliam Spetz. Wii kung! här får ni två videos som ni kan tjuvkika på:
 
Vad ska du göra idag?
hugs
Elvira - Allmänt | |
#1 - - SARABACKMAN ~ enjoying life:

hej sötis! skulle betyda supermycket för mig om du skulle rösta på mig i en tävling, tar bara några sekunder för dig att göra mig glad :D länkis: http://epicfaiil.myshowroom.se/borja-rosta/#comment
förlåt om du inte gillar såna här kommentarer, tack ändå! ^^

#2 - - Johanna:

Ta sista chansen och vara med i min tävling! Den avslutas 15.00 idag! Du hittar den här:

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/2012/08/02/8359498-tavling-i-samarbete-med-caseappse/#kommentarer

#3 - - Sofia:

Ha en fin Lördag :D

#4 - - Nathalie:

Ja :D

Ha en bra dag!

#5 - - Hanna:

Haha skrattar lika mycket varje gång alltså! xD Fin blogg btw :D

Upp