Bli kroppsäker på 10 dagar, dag 1

Hej! Jag tänkte börja med lite nya saker, som dagens tips, självkänsla/självförtroende, och på köpet en grej som kommer att vara i tio dagar som jag kallar kroppssäker på 10 dagar. Det handlar om att du ska sluta tänka negativt om ditt utseende! :)

Sluta tänka negativt!

Det absoluta första steget i ditt nya kroppsäkra liv är att säga adjö till alla onda tankar. Försök tänka att dubiöst din egen bästa vän och därför måste du behandla dig själv med respekt. Varje gång du tänker något i stil med "Usch vad ful mage jag har" idag ska du blockera tanker direkt och fokusera På att dina ben är starka och friska, du kan gå, springa dansa och all träning du får, gör dom snygga.

Elvira - Allmänt | |
#1 - - Jasmin - The dream of being famous!:

Vill du läsa en super bra blogg? Då är det min vi snackar om! Min dröm är att bli en känd skådis och äga ett klädmärke större än H&M! Så ta en titt på världens COOLASTE blogg!! 

Vem vet du kanske gillar den? Fan snackar jag om såklart du kommer att gilla den det är mig vi snackar om! ;)

GÅ IN OCH KOLLA PÅ SVERIGES GRYMMASTE BLOGG OCH BLOGGERSKA!

#2 - - MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala:

Godnattis :) hoppas du hade en bra start på nya veckan ;D

Önskar dig en härlig tisdagsmorgon! :D

#3 - - Anonym:

Hejhej, allt bra?! :)

http://swaxu.bloggplatsen.se

Upp