Veckans dunder

Hej! för ett länge tag sen, startade jag Veckans dunder för 2 gången. men jag konstaterade att det är för få läsare på min blogg, så jag ska uppdatera veckans dunder till Månadens Dunder. Ska göra en ny skyllt imorgon eller någon gång.
 
Men Reglerna kommer vara ENKLA, Det ända du behöver göra är att komentera tex "Jag är med". Och ju fler gånger du kommenterar så blir det större chans att vinna.
 
Så nu kör vi igång månadens blogg (utan skyllt den här gången), som kommer avslutas den 30 September. SÅ KOMMENTERA PÅ!
| |
#1 - - Emma:

Super fin blogg tjejen! Kika gärna in hos mig med och släng gärna in en kommentar om du har lust med det. Följa varandra via bloglovin? :)

#2 - - Liv:

Söt blogg! Kolla gärna in min och släng jätte gärna in nån liten komentar :)

#3 - - amanda:

Cool header du har!

#4 - - Mathilda:

Var med i tävlingen "Veckans Blogg" om du vill; gå in på min sida och kommentera "Veckans Blogg" med en länk till din blogg så kan du vara med! :)

#5 - - ANGELICA.BLOGG.SE:

Lust att vara med i dagens blogg: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

Eller kanske tävla om ett egendesignat iphoneskal eller egendesignade stickers:
http://angelica.blogg.se/2012/august/tavling-vinn-egetdesignat-iphoneskal-eller-egendesignade-klistermarken.html

#6 - - ANGELICA.BLOGG.SE:

Jättekul att du är med och tävlar om ett egendesignat iphoneskal hos mig! Tävlingen avslutas den 19 september, hör av mig till alla när vinnaren presenteras på bloggen!

#7 - - majken:

Tja, skulle vara kul om du ville fråga något i min frågestund!

#8 - - AddieHero:

Tjaaaa!
Tänkte bara skriva att jag har avslutat min tävling på bloggen nu!
Gå in och kolla vem som blev vinnaren, och tack för att du var med och tävla!
Puss Addie :*

Upp