Vackans Dunder

 
Nykategori, Veckans dunder.
 
Klicka HÄÄÄÄÄÄÄÄÄR så kommer du till min bloggpå bloggloving.
Tävlingen avslutas 22/8-12
| |
#1 - - Kajsa:

Följer dig som nummer 3 på bloglovin.

#2 - - Moa & Frida:

Vi är med :)

#3 - - Ajsa:

Jag är med :)
Min blogg handlar om min livstil, foto och mode.
Följer dig på blogovin :)

#4 - - Nicole [ Foto & Vardag ]:

jag är med :)

#5 - - Ajsa:

Jag är med :)
Min blogg handlar om mode, min livstil och foto.
Jag följer dig på blogovin, jag är nummer 4 :)

#6 - - Johanna:

Jag är med

#7 - - Annika:

Jag är med :D

#8 - - Denise - mamma till Kevin 6 och grodan i magen:

Jag vill vara med! Bloggen handlar om mig, mina funderingar, min son och min tös i magen! :)

#9 - - vasses:

jag är gärna med! :D

Var gärna med i min "vinna en design tävling" eller "helgens blogg" :D

#10 - - Sofie:

jag är med

#11 - - Nathalie Nyrén:

Jag är gärna med :D

Min blogg handlar om mitt modellandet och min vardag fylld v foton och mode.

#12 - - sofia jahnke:

jag är med :D

#13 - - Cecilia♥:

jag är med!

Upp