Xtrafik....

Hej! Mogonen började bra med slutade Inge vidare, jag var duktig och klev upp halv åtta en söndag morgon! Jag! Sen gjorde jag mig pigg till rixfm, åt frukost. Mamma hjälpte mig med mitt hår, jag packade och gick till bussen. På buss hållplatsen inser jag att det är söndag....
Och jag hade precis tajmat så jag missade söndags bussen, jag som trodde det var måndag så bussen gick 15 minuter senare.

Vem har kommit på idén att ha olika busstidtabeller på olika dagar? Jag tycker personligen att det är skit onödigt. Nu måste jag vänta till tjugo i innan det går en till..

Så idag dissar idén med olika busstidtabeller olika dagar.
Kram.

| |
#1 - - Nicole [ Foto & Vardag ]:

sv: Ja! Hur mår du då? kram ;)

#2 - - Ellen:

Håller helt med, så jobbigt!

#3 - - F O T O S B :

allt bra idag? :)

Upp